Thursday, September 17, 2009

Persiapan Aidilfitri 2009 Part3

Merasa la dah bosan sangat malam ni..tak tau nak wat pe.. so Petang tadi sempatla berjalan2 lagi ke jalan TAR..ingat nak la beli kuih ke baju ke.. tp tetap tak jupe yg bkenan dihati..biasala susah sgt la.. tak pe punya la penat meredah lautan manusia ..ramai sekal org.. apa yg dicari pun tak tau.. jom la kita ikuti perjalanan kali ini

Tempat kitaorg parking.. apa ntah namanya kat Jalan TAR tu..

Ramaikan org..
Cantik koleksi baju melayu kat situ; price RM50-RM300

Antara juadah yg sempat dilihat..

Lepas ajer balik umah, then Kamalmo ajak pulak berbuka kat Sari Ratu, Bukit Bintang.. so ingatkan thn ni baru sekali berbuka kat luar, kat Johny's hari tu.. so merasa la sebab memang tak pernah masuk pun.. so my rating : biasa2 ajer bagi aku.. takla sedap sgt..masakan pun ala melayu ajer.. harganya : RM49 nett. Aku ni biasa la aku wow kalau ada banyak seafood sbb memang suka banget.. heheh.. Jom kita merasa...


3 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails